piątek, 5 sierpnia 2011

122 mln na wabik

W ubiegłym roku biura podróży wydały 121,5 mln na reklamę we wszystkich mediach. Najwięcej reklam oglądamy w TV (43%), a dalej w gazetach (23%) i internecie (20%). Radio to 13% wszystkich reklam. 

A kto wydaje najwięcej by skusić nas swoją ofertą wakacyjną? 

Prym wiedzie TUI Poland, który w 2010 roku wydało 17 mln na kampanię reklamową we wszystkich mediach. Na drugim miejscu jest Rainbow Tours – 12 mln, a na trzecim Triada i Itaka – po 11 mln złotych. 

Dzięki za przeczytanie!

2 komentarze:

  1. Sądząc po ilości billboardów, obstawiałabym raczej Itakę, a tu niespodzianka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak, ja też się trochę zdziwiłam. Mam wrażenie, że Itaka stosuje takie wrzaskliwe akcje ratunkowe - wszędzie obecna.

    OdpowiedzUsuń