poniedziałek, 21 lutego 2011

Czarna lista

Mam za sobą dość nieprzyjemne zdarzenie związane z rezerwacją hotelu na stronie www.bookinhotels.com.  

Zarezerwowałam noclegi w hotelu w Maladze za pośrednictwem tej firmy. Z konta zostały pobrane pieniądze, otrzymałam potwierdzenie i voucher, jednak dzień przed wyjazdem poinformowano mnie, że moja rezerwacja została odwołana, ponieważ bookinhotels nie otrzymał pieniędzy. Na stronie podano numery infolinii do USA i GB, więc turyści sądzą, że firma jest amerykańska lub brytyjska. Okazało się jednak, że rozmowy są przekierowywane do Turcji (Stambuł - Ozar Turizm Ltd Sti Istanbul Cagaloglu Turkey 34110 902125146510).


Przesłałam wszystkie dokumenty  do siedziby firmy w Stambule jednak nie ma z nimi kontaktu. Zgłosiłam sprawę na policję w Turcji, nie otrzymałam żadnej odpowiedzi.  Chciałabym wnieść sprawę sądową przeciw tej firmie. Fakty niestety są takie, że koszt początkowy równa się kwocie, którą straciłam, dodatkowo adwokat turecki żąda 1000 euro na wstępie, dalszych opłat należałoby się oczywiście spodziewać. Po wielu moich skargach i ostrzeżeniach w internecie otrzymałam zwrot pieniędzy od bookinhotels z prośbą o usunięcie negatywnych komentarzy (!). Finał okazał się dla mnie szczęśliwy, ale pozostanę czujna i wszystkim to polecam.


Skargi w sprawie www.bookinhotels:
m3cents
complaintsboard
tripadvisor Miami
tripadvisor Barcelona

Wszelkie zażalenia i skargi dotyczące oszustw firm możecie kierować:
econsumer
m3cents
complaintsboard  
tripadvisor



Coś jeszcze? Napisz 










foto: Scand (CC)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz