piątek, 2 marca 2012

Hipnoza na Fuercie


Dziś chwilę o czymś co spodobało mi się w Costa Calma, i nie tylko, generalnie na Fuercie.
Ronda i rzeźby. Ja napotkałam dwie ciekawe na trasie Costa Calma – Morro Jable.




Buzie skierowane na wschód są z jednej strony ciekawe, z drugiej trochę przerażające… Ni to hipnoza, ni to przymulenie … :)

A poniżej ujęcie ze zjeżdżającego autobusu, więc kadr również raczył się rozjechać.


To takie fruwające talerze, kapelusze…?

Pozdrawiam, miłego weekendu :)

36 komentarzy:

  1. Bardzo podobają mi się te postaci nad morzem

    życie & podróże
    nasze gotowanie

    OdpowiedzUsuń
  2. ;-) Zdjęcia kojarzą mi się z hasłem: chwilo trwaj ;) Rzuć nam trochę słońca!!! Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Postacie nad morzem wyglądają interesująco :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cześć dziewczyny, dzieci (chyba dzieci...) nadmorskie wyglądają rzeczywiście ciekawie, nie za bardzo wiem jak je traktować. Są trochę dziwaczne, chyba miało być po prostu ku słońcu, ale mnie się to kojarzy niezmiennie z hipnozą :)

    OdpowiedzUsuń
  5. A nie znalazłaś jakiejś informacji na ich temat w przewodniku lub w internecie? Ciekawe co autor miał na myśli? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Postacie nad morzem wyglądają baardzo dziwnie :) A masz może zdjęcia z bliższej odległości? Byłabym bardzo wdzięczna! :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Kasia, z mojego zdjęcia nie da się niestety, bo robi się pikseloza przy powiększeniu, ale znalazłam świetne zdjęcie zrobione przez Julio Rosquete:

    http://www.360cities.net/image/sculpture-on-a-roundabout-in-fuerteventura-canary-islands?utm_medium=all_images&utm_source=google_earth#0.00,0.00,70.0

    Asia, nie wiem nic poza tym, że rzeźby stanowią ozdobnik na rondach fuertawertańskich. Nie udało mi się nic znaleźć

    OdpowiedzUsuń
  8. Very interesting choices! Have a nice day!

    OdpowiedzUsuń
  9. Robert welcome, that's very nice to see you here :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Prachtig je foto's, het geeft een heerlijk zomers gevoel.

    En wat zijn Pusia en Julia lieverdjes, zo leuk om te zien. Heb zelf ook een hondje, een West Highland White Terrier, en ben er helemaal verliefd op.

    Groetjes, Josephine

    OdpowiedzUsuń
  11. dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam Podróżniczkę!
    AlicjaV

    OdpowiedzUsuń
  12. CameraCruise thanks and welcome :)

    Creation nice to see you here :) yes, animals are very charming , I have had dogs for all my life, Julia is the first cat living with me :) and I still learn what she wants from me :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Almost Daily Gallery witaj :)
    Będę czekać na Twoje spojrzenie na wiosenne przemiany :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nice shot. i love the simplicity of this photo.

    OdpowiedzUsuń
  15. Life Ramblings welcome :) Thanks for visiting :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  17. "Ludki" patrzące w morze, całkiem ciekawie wyglądają. Dziękuję, że do mnie zajrzałaś. Ja tez lubię podróżować i dlatego tu jestem. Pozdrawiam. ***** Musisz mieć te okropne "literki" wymagane do umieszczenia komentarza ? Bez nich nic się złego na blogu nie dzieje. Ja nie mam. :-).

    OdpowiedzUsuń
  18. Thanks for your visit and your kind comment on my blog

    OdpowiedzUsuń
  19. Giga, dzięki za odwiedziny :) Podróże zawsze są cudowne, też je uwielbiam i cieszę się, ze nadchodzi następna pora wyjazdowa :)
    Pozdrawiam Cię

    Mariann welcome :) I'm ipressed of your photos, have a nice day :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Czego to się nie zobaczy podróżując, takiego czegoś jeszcze nie widziałem :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Franc witaj :) tak, czasami po prostu przechadzasz się ulicą i coś wpadnie w oko :) czasu by zabrakło...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ...traigo
      sangre
      de
      la
      tarde
      herida
      en
      la
      mano
      y
      una
      vela
      de
      mi
      corazón
      para
      invitarte
      y
      darte
      este
      alma
      que
      viene
      para
      compartir
      contigo
      tu
      bello
      blog
      con
      un
      ramillete
      de
      oro
      y
      claveles
      dentro...


      desde mis
      HORAS ROTAS
      Y AULA DE PAZ


      COMPARTIENDO ILUSION
      AGATA

      CON saludos de la luna al
      reflejarse en el mar de la
      poesía...




      ESPERO SEAN DE VUESTRO AGRADO EL POST POETIZADO DE TITANIC SIÉNTEME DE CRIADAS Y SEÑORAS, FLOR DE PASCUA ENEMIGOS PUBLICOS HÁLITO DESAYUNO CON DIAMANTES TIFÓN PULP FICTION, ESTALLIDO MAMMA MIA, TOQUE DE CANELA, STAR WARS,

      José
      Ramón...

      Usuń
  22. Dzięki za komentarz u mnie, zapraszam częściej, pozdro :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Franc bardzo chętnie skorzystam z zaproszenia :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jose, welcome and thanks for your poetic invitation :)
    I will visit your blog and listen to Marc Antony's songs willingly :)
    best regards, have a great evening :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Super, codziennie coś nowego :D
    Wstawiłem u siebie link do checktravel w kategorii Linki na samej górze.

    OdpowiedzUsuń
  26. Franc dziękuję :) u mnie możesz się zobaczyć z boku, wśród moich ulubionych blogów :) pozdrawiam Cię

    OdpowiedzUsuń
  27. Dziękuję równieć :D Miło mi. To do napisania, będę się odzywał pod nowymi wpisami, pozdro ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ciekawe :) W szczególności te ludki ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Aha, miałam się podpytać. Jak tam sprawy związane z biurem? :) Mam nadzieję, że wszystko idzie zgodnie z planem i bez żadnych problemów :) PS. Zapisuję słówka Małej, bo teraz się je pamięta, a za chwilę już nie. Może Klaudia z chęcią sobie to kiedyś przeczyta ;) Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Ola, niestety mam "małe" (ponad miesięczne) opóźnienie, ale większych problemów nie ma :) mam nadzieję, że biuro ruszy na początku przyszłego tygodniu. Nie mogę się doczekać :)

    Klaudia na pewno przeczyta z chęcią swoje słowa w przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
  31. SUPER! No to zaraz wielkie otwarcie :) Życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ola nie dziękuję :) Wielkie otwarcie będzie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Postacie nad morzem są bardzo dziwne i tajemnicze. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  34. Zielona Milo witaj :) zgadza się, znalazłam w internecie zdjęcie z bliska i wyglądają trochę bardziej optymistycznie, ale z takiej odległości trochę przerażajaco..

    OdpowiedzUsuń